Tisdag

Idag skulle jag och Marie ta bussen in till Skövde... då planerna blev ändrade precis innan bussen gick! så vi åkte med John till Skövde istället:P Vi träffade Melinda en liten stund och shoppade lite!
Käk blev det hemma hos mig tillsammans med Kråklinds! mys:) hehe! Kinesiskköttgryta eller ngt vare! och ris:D
Men när vi lagt all mat i magen så slängde jag och Marie ihop en kladdkaka och gick sedan till Melinda! Där vi träffade henne och Olle!! Vi satt och pratade och hade trevligt.. sen gick vi ner till Ringvägen för Olle skulle åka igen!! (Men de var trevligt att ses ;) )

Efter det så pratade jag Melinda och Marie en stund och sedan skiljde sig våra vägar åt! och jag kom hem igen till min familj och gästerna! hehe! de har nu sjungt singstar i mitt rum utan mig! för jag har knappt någon röst så de går inte så bra...
Om en stund blir det sängen:D UNDERBART!!!!
M E L I N D A
2008-12-30 @ 23:43:00
URL: http://pindilusen.blogg.se/

En hyfsat bra dag med andra ord ! :D <3

Marie
2008-12-31 @ 00:30:01
URL: http://sladdnarkotika.blogg.se/

ohja! Det var massor av trevl! :D o Olle verkade inte va någon galen psykopat trots allt :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0