hej!

Nej, nu ska jag ta tag i mitt liv/min blogg ;)


Det är söndag morgon, första advent!!! det brukar ju vara så mysigt, för det är nu som julen börjar närma sig på riktigt. men ute finns ingen snö!!! det är riktigt tråkigt:( det måste komma till jul iaf, hoppas jag! för vad är en jul utan snö? hm.. jo det är väl det som har börjat bli en svensk jul.. men usch säger jag! jag vill inte att snön ska försvinna för alltid! det är ju så underbart att leka i snön, åka skidor och bara gå i snö:D




Orkar inte berätta allt jag gjort sen jag skrev senast.. men kan ju berätta vad jag ska göra idag;D nu först ska jag käka lite frulle;) sen tror jag att det är dags att övningsköra, Hem&hobby, plugga!!! och sist förhoppningsvis hinna träffa Louise ikväll:) vi tänkte se på film!!! och inte vilken film som helst, utan House of wax!!


Det är ett tag sedan jag såg den filmen nu och Louise har aldrig sett den, så vi tycker det skulle vara lämpligt, särskilt nu när jag har "träffat" riktiga wax dockor! (Madame Tussaud)
M E L I N D A
2008-11-30 @ 10:48:52
URL: http://pindilusen.blogg.se/

Haha usch jag kommer ALLTID tycka att den där filmen är läskig! Fy! Men jo, jag såg den filmen nu :D Jag gillade den! Jag älskar Stephen King. Och Johnny Depp är riktigt bra! ;)

Puss<3<3<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0