Onsdag!

Idag är det onsdag och det har hittils varit en bra dag:)
Började med spec.idrott och vi körde ett härligt pass! intervaller! Efter det var det en kort engelska lektion, då jag lyckades riktigt;) jag och Sofia har riktigt flyt nu för tiden;) haha! Matte c efter det och jag börjar förstå mer och mer för varje lektion, det första kapitlet är tydligen även de svåraste på hela matte c så jag ser allt positivt nu:D
Efter lunchen var det dags för Svenska C och muntlig redovisning.. 1/3 av klassen skulle lyssa när jag pratade, vilket jag var ganska nervös för innan:S men det gick faktiskt helt okej!! klasskompisarna var snälla;) hehe!

Nu sitter jag här hemma vid datorn, lyssnar på musik och packar lite inför helgen:) Imorgon drar jag och ett gäng till Södertälje för att springa SM! Men skola imorgon före det..

Igår var Exodus och hälsade på hos våran "gamla" ledare Stina, som är hemma för att hon fött lilla Sunny:)
Söt flicka är det!! De båda fick lite presenter från oss och vi fick se deras fins hus:)

Snart ska Stina och jag ut och rör på oss lite till:) jag har börjat bli jättepeppad och vill träna massor nu:S:P vet inte riktigt vad som hänt! haha! men de är nog bra;) vi hade tänkt köra snabbhet på en special runda vi har fixat men de blir nog bara för Stina, jag ska ta det lite lugnt och bara mjuka upp kroppen för att sedan stretcha ordentligt för en gång skull!
Måste plugga lite till sen men sist blir det IDOL:D
Sovmorgon imorgon också;) alltid lika skönt!

Ha det gött <3
Åsa<3
2008-09-24 @ 19:12:12

Lycka till på sm




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0