Måndag

God morgon!

Nu ska jag blogga lite igen:) några dagar sedan jag gjorde det senast så..



Jag stukade som sagt foten förra måndagen och hade jobbigt att gå hela förra veckan.. därför blev det inget springande för mig i lördags. I torsdags var det öppet hus på skolan och efter det åkte jag upp till berget för klubbkväll! --->


De underbara tjejerna Åsa, Ellen, Karin och Anna var där..;) -->


I helgen var det som sagt då dags för Tiomila i Perstorp, Skåne! Så dit åkte jag och gänget, även om jag inte skulle springa.
så vi åkte ner i lördags på morgonen och åkte hem igen på kvällen! det var en fin dag med mycket värme och kyla:P
nedan finns lite bilder från Tiomila.. dock glömde jag min kamera hemma:( så de är de få bilderna jag tog med min mobil!!


Men läget idag då; inte så bra. Igår hade jag feber och var riktigt förkyld så jag låg hemma hela dagen och slappade (förutom de minuterna som vi tog bilen och åkte för att hitta lite catchar till:)). Idag är det bättre men inte bra:/ tråkigt men lika bra nu när foten inte heller är bra, för jag kan ju då inte träna ändå!

Imorgon är det Exodus och då ska vi på bio:D "I skuggan av värmen"
hoppas den är bra. tydligen ska den vara ganska jobbig och gripande! men de hoppas jag att jag överlever!!

puss och hej<3

Anna
2009-04-20 @ 14:52:12

haha!!! Mitt ansiktsuttryck på bilden!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0