torsdag - 17 dec.

Hejsan:)

Idag är en glad och bra dag:D underbart!
Den började dock tidigt, eftersom vi skulle till penta och bli sminkade och även fixa håret, inför dansdagen;) Allt gick bra och vi blev såå snygga;) hah! väldigt ovant på mig bara, som mycket sällan har mer än mascara;P men det blev bra och var kul:) vi åkte sedan till arenan där vi körde igenom dansen några gången, innan de var dags för det riktigt uppträdandet! Det gick faktiskt bra:D alla var nöjda och glada efteråt:)
Jag och Angelica stannade kvar efter vårat uppträdande och dansade. Det var endast obligatoriskt att vara där för 1or och 2or.. så de andra 3orna stack hem! Men vi ville dansa;) det är kul!! Kul att träffa sina extrasyskon och sina vänner:)



Ikväll har jag och Melinda varit i kyrkan och lyssnat på våra vänner när de sjungt och spelat, Julton! Efteråt bytte jag, Melinda och Marie julklappar! Men öppnade dem inte;) ska ske på julafton, på lördag för mig:P


Sen helhelt har det varit den bästa dagen på länge! har träffat många trevliga personer;) och mina närmaste vänner<3 Stina och Johan har kommit hit.. och dansen gick bra:) kanoN!

nu ska jag sova:D sov gott<3

pusssss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0