måndag!

Måndag och skola igen! Självklart då även multimedia!

JAG HAR ONT I MIN MUN!!!!!!!!!!!!:P

För ovanlighetensskull har det varit en ganska lugn helg:) jätteskönt! I fredags kom Olle till mig efter skolan, såg på film:)
i lördags var det Vinter Spring Cup i Hjo, så jag sprang den korta banan, 5km:P Efter det var de vila och mat:D stekt fläsk med potatis och löksås:D mums;) Senare på kvällen var det dags att cykla till Melinda för tacos och mys! Men de var kanske inte lika mys att äta som jag tänkt.. kan fortfarande inte tugga sen jag fick tandställningen:P haha! men de var en trevlig kväll!!!

Igår blev de sova:D se på tv,skidor!!! Tacos igen och Olle igen:) Vi såg även igår på film:) mysigt!!! <3

Idag ska jag hem och vända efter skolan! sen blir det Skövde igen för en kurs på berget. Alltså, jag ska GÅ upp till Hagenstugan!! haha men de blir nog bra:D:D bara jag får skjuts ner...

Hoppas alla andra har de fint:D




krya på dej Olle<3
Marie
2009-02-23 @ 10:34:17

Men asså! VA?! Har du fått in hela din tandställningspryl? Eller menar du bara den här pinnen?

Olle! :D
2009-02-23 @ 13:16:25

Jätte mysig helg! Tack ! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0