lördag

Hejsan:)

börjar med att berätta om gårdagen!
Slutade ca 14.20.. gick då ner till rese och mötte upp Marie och Louise som kom från Tibro:) vi gick upp till stan och Marie köpte sig en mascara:P sen tog vi bussen till Hjo;) jag lagade lite mat som vi sedan åt innan vi gick ner till busstationen i Hjo för att möta Olle! Vi köpte först lite gottit på ica, sen fick Olle leda oss hem till mig!
Vi satt och pratade, såg på film (Mamma mia!!), sjöng några låtar singstar från Abba skivan för att hålla oss till ämnet;) och pratade lite till:) Trevlig kväll helt enkelt! :)

Idag kom mamma in och väckte mig redan 07.05 :O hon sa att vi skulle åka halv!!!! för vi skulle vara i skövde vid 8... så de var bara att stiga upp och göra sig klar! Vi har varit på framtidsdag för klubben:P planerat vad vi vill ska ske med klubben typ:P hur den ska utvecklas!! efter 6timmars sittande stack Stina, Johan, Ellen, Anna, pappa och jag ut på en liten runda;)skönt att springa av sig efter en hel dag inne!!

Nu har vi precis fikat och pappa har öppnat lite presenter för han fyller år på måndag, men hinner inte fira honom då:P senare ska vi käka middag:)
ha det bra:) <3
Anonym
2009-01-24 @ 18:27:40

Jag har dö koll på vägen hem till dig =P Hehe.. ^^ o jag har blivit bättre på Singstar iaf ;) :D trevlig kväll :)

MELINDA
2009-01-24 @ 19:09:07
URL: http://pindilusen.blogg.se/

Snackade och snackade .. enligt vissa källor har jag hört att det gjordes mer än så! ;) I alla fall när det gäller 2 personer av de 4 ... ;) <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0