fredag

God afton:)

Idag har jag packat husvagnen med de saker jag tror mig behöva den närmaste veckan, för imorgon drar vi till Eksjö:)
jag har även målat staket och handlat idag, och tränat:D:D

Ja, som sagt så kommer jag inte vara nåbar via någon dator på hela veckan.. men mobil har jag självklart med mig!! (Y) det ska bli en toppen vecka då jag, Ellen, Anna och Stina ska dela husvagn:) Har lagt in massa bilder från stinas kamera på min dator ikväll med.. så bjuder på några här nedan:D

Jessika och jag<3


Duvungar:)


Jag:)


Det var lite smakprov av bilderna:) så fina så;) hehe!

Nu ska jag fortsätta packa och sen gå en promenad:) Ha en bra vecka, smsa gärna:D

glöm inte att jag fyller år på tisdag, 21 juli:D haha

pusssss
Jess
2009-07-23 @ 14:50:03

Fina bilder! Jag vill ha några av dom Stina tog vid vättern :) Jag får ta dom när vi kommer upp till Hjo :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0