Lördag morgon:)

God morgon:)

Sitter i mitt rum denna lördagsmorgon! Det är snö ute, men som tur är så håller den på att smälta bort! sakta men säkert:D
vaknade ganska tidigt idag av att John körde iväg med sin bil, han är nu i Skövde och skriver Högskoleprovet! och det är han säkert ensam om.. eller inte!
Jag åt nyss frukost med mamma och pappa:) Angelica ligger fortfarande och sover. och nu ser jag på film:) Ella den förtrollade! jag gillar den:D den är rolig och trevlig eftersom de är endel sång i den;) och jag tycker om musik<3

Idag är en underbar morgon! Äntligen kan man ta det lite lugnt och bara vila ut sig, även om jag denna morgon inte sov så länge! men bara slippa stressa iväg eller så:) jätteskönt äre! imorgon blir det troligen betydigt tidigare. För de första så ska klockan ställas om nästkommande natt, och imorgon ska vi tävla. Jag startar redan 10.10, och i nuläget blir ju det alltså 9.10.... och det betyder att vi måste gå upp tidigt:(
Men det är faktiskt tävling för mig idag också:) men sen start idag, så startar 14.17:) trevligt att springa i skogen i all snö....

Ikväll är det ju Earth Hour!! 20.30-21.30!! Då ska jag kanske fram till torget här och se vad som sker:) vore mysigt! hehe!

 

Alla får ha en bra dag:) kanske bloggar ikväll igen:) innan allt ska stängas ner då;)
Fischer
2009-03-29 @ 19:22:22

Det är så skönt och sova :) <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0