Söndag förmiddag


Jag sitter nästan ständigt och skriver på min kravprofil nu...
Men som tur är går det framåt...

Igår var det som sagt tävling. det gick inte bra och de var inte kul! de var ca 20-30cm snö i skogen, man kunde inte se vad som var bäckar eller stigar:/ så det förstörde det roliga. så idag blev det inget tävlande för mig och mor! Men de är skönt;) då kan jag ju fortsätta skriva på min kravprofil...
MEN igår skrev John högskoleprovet. Efter det skulle han och Johan åka hem, då var hans bil borta. Jag tycker så synd om John. Han har alltid otur:( så nu har vi en bil mindre här ute...

Släckte ni ner igår? det gjorde vi iaf:) det var riktigt mysigt. satt och tittade på Robinson i mörkret med ljus:) myspys!!

Idag blir de plugga och vila, kanske träna:) Ikväll komer förhoppningsvis Olle hit:) <3
Ha en bra dag:D
Olle! :D
2009-03-29 @ 17:35:20
URL: http://grozzen.blogg.se/

Japp, ikväll kommer jag ! :D <3

Sofia
2009-03-30 @ 12:04:36
URL: http://lektra.blogg.se/

ja du är så duktig:p

Anna
2009-03-31 @ 17:43:26

Fin bild på arbetet ;)haha




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0