fredag - 27 november

Hej!!

Jag är sjukt dålig på att uppdatera;) men så är det! Idag har jag varit hemma hela dagen:) skööönt! Men nu har både John och pappa kommit hem så nu blir det städa av! För imorgon ska det vara julbord här nere i köket:) det är 25:e gången i detta hus;) men 29:de gången det är julbord med detta gänget.. som ni förstår har inte jag varit med från början;) men i.. 18 år! så detta är mitt 19 julbord med dem:) kul!

Ikväll ska jag spela badminton med David, längtar!! vill träna !! samtidigt som det är kul med badminton;) och han lär mig massa nytt, brabra;)

Nu har jag också börjat ett "nytt" gladare liv:D jag ska ta nya tag och se allt från rätt håll;) inte vara så deppig! jag har ju en underbar familj och fantastika vänner så finns ingen anledning till att inte må bra:D

Har ju även köpt mig en balklänning! har även tagit lite bilder.. men dock var det inte lätt att få dem bra:S men kan lägga upp en i alla fall:) lite fel färg och så men men! den ska vara mörklila;)

OCH nu är det inte så långt kvar till jag och gänget drar till DR;) längtar grymt mycket!! det är bara 24 dagar kvar nu:D

vad tycks? :)

ha det bra:D
pusssss
Fischer :)
2009-11-29 @ 22:27:59

Du är bäst tjejen :D <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0