tisdag - 17 november

Hej!!

Nu är det verkligen dags att jag skriver här igen! Väldigt dålig på det nu för tiden.. vet inte varför:S men blir liksom inte av!
Igår var det komp. ledigt för öppet hus. Då åkte jag till KSS, till Ortopeden och fixade med skor och sulor! Nu kommer det förhoppningsvis gå kanon när jag tränar! Inte ont i benhinnor eller knän (Y)
Efter det skulle jag ta tåget till Falköping! Amelia och Johanna skulle till Falköping och fixa sig hos en frisör inför gårdagens fest så vi satt ihop och snackade:) sen visade jag vart dem skulle gå, för jag är ju såååå bra på hur man hittar i Falköping;) Sen gick jag hem till Olle! När jag skulle åka hem blev det väääldigt bråttom! Tåget kom in på fel spår vid rese.. ett spår UTAN perrong!!! jag som hade bråttom till bussen!! Så jag och några till fick springa i hela tåget, hoppa av tåget på det stället där det var närmast till en perrong:P och springa som f*n till bussen! det var typ 10 sek till bussen skulle gå när vi kom fram! TUR:D


Idag är det studiedag och jag har en slappdag här hemma:) har nyss käkat lunch med pappa och Angelica:) Senare blir det kör och Exodus!

Imorgon ska jag, mamma och Marie till Falköping och prova klänningar!!! kul!! det roliga är att det är nästan hemma hos Olle:O typ grannen! coolt att jag inte visste de:P hehe! Aja, får se om vi får se honom eller ej!

Ha det bra
pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0