Lördag - 31 oktober

Hej!

Snart är även oktober månad slut för denna gången! Igår träffade jag Louise, David och hans vän Adam! Vi bowlade och sedan for vi in till Skövde för att besöka Sofia och Robin! Trevligt med "nya" människor:)

Idag har jag sett på Lotta ;) hon och jag är för lika! underbar tjej;) haha! efter det har jag, mamma och pappa varit ute och gått! ca 1½ timma blev det, jätteskönt, men lite kallt! det är ju endast 0.6 grader nu...
När vi var ute och gick hände lite olika saker! Först ringde David, som senare ska komma hit:) Sen lämnade vi pengar till några vi känner:P vi träffade på två grisar! och vi hittade en cach!!! ÄNTLIGEN! Som vi har letat! mamma har varit där, Stina har varit där, jag och Stina har varit där... ja.. men nu hittade jag den!!! den var ju där, precis där vi letat!!
Vi gick sedan vidare, hemåt. Men påvägen träffade vi en underbar katt! Russin hette den:) en Birma! Någon som känner den? jättefin i vilket fall! men den ville inte att vi skulle lämna den, den förföljde oss!! men nu är vi hemma, utan den;)

tänkte lägga upp lite bilder från promenaden, kanske något från bowlingen igår också:)



   

katten ser så arg ut:S men den ville aldrig vara still så detta är bästa bilden:P

 

Hoppas ni andra får en trevlig kväll! Jag ska umgås med Marie, Louise och David:)

 

pusssss

Melinda
2009-11-03 @ 17:15:42
URL: http://pindilusen.blogg.se/

HAHAH vilken FANTASTISK katt! Det ser ut som att den gör en grimas i och med ögonen som är lite snedaxD GULL! haha :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0