torsdag - 29 oktober!

Helloooo:)

En kall torsdag idag! Och sista torsdagen i oktober, det är snart november!!! ojoj vad tiden går fort! Men det är kul:)
Idag har jag redan hunnit baka vaniljhorn:D gottit! Jag har även hunnit se lite film och kelat med Bruce!!
Senare idag ska jag ta bilen till Åsa där det är tjejkväll:) påvägen dit ska jag dock plocka upp två läckra tvillingar i Skultorp;) Hoppas det inte är för kallt och halt när jag ska köra hem i natt:S

Annars ska jag ta det rätt lugnt idag! Ska försöka plugga lite.. kanske se filmen jag fick av Olle igår? och ja.. vila och njuta av lovet;)


Och just det! Igår var jag och mamma på ljusparty i Fröjered hos Sara! För er som inte vet så får man lukta på massa goda ljus, försöka bestämma sig, och sen beställa:D så har man massa härliga dofter hela vintern sen;) så det blev lite röda ljus till mitt rum, som luktar: Toscanska trädgårdar!! så spännande:P


Jessika; Vita Nike skor med blå sula:P lite udda men ja.. Stina kallade dem mongoskor! men lite fräcka;) haha!


laddar upp en bild på några av vaniljhornen nedan..



ha en bra dag!!
pusssss

Ellen
2009-10-30 @ 14:02:28

VANILJHORN!!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0