söndag - 14 feb.

Hej!

Idag är det alla hjärtans dag:) mysigt va:)  dock vet jag inte om jag tänker "fira" det direkt.. med Bruce isf..

Igår åkte vi skidor på Rankås, åkte milspåret! Det var riktigt fint:) vi har bestämt här hemma att vi ska göra minst en fysisk aktivitet varje dag på lovet. Så igår var det skidor, idag blir det troligen också skidor! Men jag har dock träningsvärk idag.. inte så konstigt eftersom jag knappt tränar.. :P

igår var vi som sagt hemma hos Kråklinds! Åt god mat och kikade på tv:)

Idag får vi väl se vad som händer.. åka skidor är det som är planerat! Städa mitt rum behövs det med.. så får väl bli så :) eller någon som har någon annan idé?

pusssss
Melinda, 19 år & gravid
2010-02-16 @ 22:18:48
URL: http://pindilusen.blogg.se/

jaa så trevligt :D:D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0