onsdag - 30 juni

Hejsan :)
Jag kom nyss hem efter att ha varit en sväng i Hammersmith och shoppat ;) Nu sitter jag och äter lite lunch, yoghurt och macka :D hehe!
Det är fortfarande varmt och soligt här, men eftersom de var lite molnigare när jag vaknade så stack jag ut och sprang innan jag gjorde något annat! Det var SKÖNT :D Men de blev varmt.. aja, nu har jag tränat iaf :D
Jag är ledig hela dagen idag, vilket jag tror kommer behövas, eftersom jag jobbar mycket nu de närmaste dagarna!
.
ni får ha de så bra så länge :D
.
SNÄLLA kommentera mera ;)
Pusssss
Anna
2010-07-02 @ 11:15:31

Hej Cajsa!

Här kommer en kommentar :)

Vad bra att du verkar trivas och att det är varmt!

Här är det också varmt, superskönt!

Har du ätit "frusen yoghurt" där borta i London? Finns ju något som typ heter "frozen frog"(eller nåt)lite varstans som serverar någon slags glassliknande yoghurt som är jättegod, godare än glass!

Cajsa
2010-07-02 @ 11:32:04
URL: http://[email protected]

Svar till Anna:

trevligt med en kommentar :D

Nej det har jag inte ätit än! Fast har sett och hört om de :) får väl testa de! :) Ni får komma en sväng till Hjo och äta glass i hamnen med mig i augusti!!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0