tisdag - 29 juni

Hej!
Detta kommer förhoppningsvis bli ett lite längre inlägg, eftersom jag inte har skrivit något på några dagar. Endast lagt upp bilder. Så nu kommer jag skriva lite om vad jag varit med om :)
.
I lördags vid halv 9 träffades jag, Pamela och Elin vid red lion för att ta bussen till Ebba och Matt. Där lagade vi mat och förberedde allt för midsommarfirandet!
Vi kom till Hyde Park vid halv ett tiden och då hjälpte vi till att klä midsommarstången! :) Rooooligt! :D
När vi var klara med det så var det dags att äta. Vi åt massa gott! (Som ni kan se på en av bilderna.. ) Vi dansade kring midsommarstången och sjöng :D
Vi tröttnade sedan och åkte tillbaka till Matts hus, där vi hade de mysigt i solnedgången :)
.
Sen blev det söndag! Då var det dags för Hyde Park igen! :) Fortsatt underbart väder och jag, Pamela och Elin åkte dit för att möta upp Ebba och Matt.
Vi handlade med oss lunch och jag köpte även jordgubbar!!! ljuvligt att sitta och äta dem i solen :D
När vi satt där på gräset hörde vi samtidigt live musik från bland annat Joshua Radin! :) Kan inte säga annat än att de var MYS!
Vi åkte sedan hem till Matt och fortsatte mysa där! :)
.
Igår var det måndag och då jobbade jag igen! Började 8 och slutade 16...
Men det var en rolig dag, för jag var på London Zoo! Jag  åkte med Liv och hennes klass på schooltrip. Det var trevligt och jobbigt! Det var ju jättevarmt och jag skulle ha koll på 4 barn! Men allt gick bra och alla var nöjda!
.
tänkte lägga ut lite bilder från igår också :)
.
.
Idag börjar jag jobba 13 och slutar 20.30 :) lång dag men det blir trevligt! Det är inte riktigt lika varmt idag som de varit tidigare, eller i alla fall molnigare idag!
.
Det blev ett långt inlägg, precis som jag ville :D
Ha de bra!!
.
Pusssss
.
.
Just de!! Hembiljetten är bokad! Jag flyger från London 24 juli! Kommer till Hjo 26 juli! :)
Melinda - mamma till Julia
2010-06-30 @ 16:59:56
URL: http://melindaochjulia.blogg.se/

Så sjukt söt liten filur på sista bilden!! =) Längtar tills vi ses igen!

Saknar du Bruce nåt? :) <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0