tisdag - 30 mars

God morgon :)

Påsklov


Har precis sett senaste avsnittet av "112 - på liv och död". Det är riktigt spännande och intressant att se. Det påminner om "SOS" som gick på tv när jag var liten! Det är coolt att man får följa med poliser, ambulanspersonal och räddningstjänsten i deras arbete och se vad som sker.

Som ni kanske förstår (eftersom jag redan sett 1 timma på tv och klockan endast är 9) så sover jag inte så länge fast det är lov. Dock sover jag nästan 2 timmar mer än vanliga dagar då det är skola, så det blir skillnad :)

Igår vaknade jag upp i Falköping. Åkte sedan hem och började sy min kjol. Skulle inte klara det utan mamma, det är hon som har tankarna och idéerna! Satt i 2½ timma och höll på, men tillslut blev jag trött och det blev mörkare så då slutade jag för dagen.

Jag träffade sedan Louise. Vi gick en promenad och snackarde - mysigt! Hon följde sedan med hit en sväng!
Jag la mig ganska tidigt...

Så idag då.. Jag och mamma ska åka till Korsberga sen, för att se om de har något fint papper där :) jag har även planer på att sy klart min kjol idag! inte mycket kvar!! (Y)

Ha det bra :D

pusssss

Markdaniela
2011-01-29 @ 11:02:51
URL: http://markdaniela.blogimagine.com

I see first time your site guys. I like you :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0