torsdag - 20 maj

Hejsan!

En kort skoldag idag. Jag vaknade av att det regnde och åskade :/ inget jag tycker om! Men det var bara att krypa närmare Olle och försöka sova en liten stund till, sen var det dags att gå upp! Vi åkte till skolan.. jag var där ca 20 min, sen gick jag och Johanna därifrån. Hon gick för att sola medans jag gick vidare till rese för att ta bussen hem, 8.40.

Just de!! De hade satt upp nomineringarna till Idrottsgalan i skolan! Jag var nominerad till två olika. Bästa närvaro och Bästa prestation. Undrar vad det är för prestation jag gjort :/ :P det dumma är att man nu måste vara beredd på att hålla ett tacktal...

Jag har tagit det lugnt, eftersom jag är förkyld fortfarande:/ måste bli frisk nu!! har kikat lite på vilka cachar vi ska ta påvägen ner till bröllopet på lördag! Jag har också cyklat ner till ICA för att inhandla lite mat:) mamma har ju inte varit hemma i natt! :)

Jag ska ta det lugnt idag, städa lite kanske.. och besöka min gravida fru:) <3

pusssss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0