tisdag - 19 oktober

Hej :)
.
Jag har precis käkat lunch! Det har hänt mycket sedan jag bloggade senast! Jag var ensam med barnen fredag till söndag! Föräldrarna var på semester i Zurich och då fick jag passa på att vara hemma ;)
Allt gick bra och vi alla är friska, dock en liiiiiten grej!
I torsdags skadade S fingret på dagis.. han har haft ont i det sedan dess men jag har mest blåst på det och sagt att det går över! igår åkte Emma med honom för att kolla på det. Igår kväll blev det operation och de två blev kvar på sjukhuset över natten. Han mår bra nu men har hela handen i ett paket! Eftersom vi ska till Mallis på lördag frågade Emma läkaren om det, och det var fortfarande okej att vi kunde åka :) skönt det!
De kommer hem senare idag, ska bli kul att träffa dem igen :)
.
Jag ser på lite One tree hill nu och en ca 1 timma ska jag gå iväg och hämta L på skolan! Vi ska sedan direkt till hennes gymnastik, hon har det på tisdagar nu istället för måndagar! Hon har fått hoppa upp en klass ;) duktig tjej!
.
Denna veckan blir inte helt som planerat helt enkelt.. Jag ska egentligen vara ledig imorgon men får se hur det blir med det! :) det viktigaste är ju att alla mår bra :)
.
Som sagt, på lördag drar vi till Mallis :D och nästa vecka kommer Marie och Louise hit :) längtar ;)
.
Ha det bra!
pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0