onsdag - 29 september

Hej!!
.
Igår var det jobb som gällde! Inte så mycket att berätta om :P det var det vanliga! På kvällen åt vi tacos! :)
Idag började jag 7.30. Vi åt frukost och sen åkte Emma med barnen till skola och dagis! Jag gick efter det en promenad med Emma (au pair).
Snart ska jag äta lunch, innan jag hämtar S :) Vi ska sedan gå hem till Ebba på playdate!
Ikväll ska jag vara barnvakt, men åt en annan familj! Första gången som jag är barnvakt i en annan familj faktiskt! :) men det ska nog gå bra! Lite extra pengar att spara till Marie och Louise kommer hit :D
.
Annars har det inte hänt så mycket att tala om. Jobbar hela dagen imorgon, 08 - ca 22. Men det är lika bra det :) ledig på fredag, iaf på dagen ;) sen barnvakt på kvällen!
.
Ha det bra!
pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0