söndag - 26 september

Hejsan!
.
Solen skiner, himmelen är grå.. ja, vädret varierar här ;)
.
Igår var det toppenväder på morgonen! Jag gick en promenad med brödleveransen innan jag pratade lite med Stina på skype.
Här är en bild på våran gata ;)

Sen var det dags att göra sig klar för jag skulle möta upp Emma vid bussen. Vi åkte tillPortobello market, eftersom hon aldrig hade varit där innan! Eftersom inte alla linjer på tunnelbanan gick i helgen så tog det längre tid än vi tänkt att ta sig dit.. men vi kom fram tillslut! :)
Det blev mer och mer moln under dagen.. men det blev aldrig regn iaf :)
.
Portobello market
.
Efter att vi hade gått runt lite på marknaden så tog vi bussen till Kensington high street! Där shoppade vi loss ;) mest på H&M dock.. ;)
.
Emma
.
jag
.
Mina inköp:
Väska från New Look, handkräm + necessär från Boots, armband från H&M
.
Klänning från H&M, tänkte ta med den till Mallis :)
.
Leggins och en tröja, båda från H&M
.
Jag köpte även lite underkläder, men de tänker jag inte lägga upp här ;)
.
Efter att vi shoppat klart åkte vi hem till mig! Tog det lugnt, lagade middag, åt middag och skrattade ;) en toppendag, enligt mig :D
.
Idag har dagen börjat lugn.. blev mysig frukost med familjen, pannkakor :D sen har jag snackat med mamma på skype! :)
får se vad som händer mer idag!
.
Ha det bra
pusssss
Anna
2010-09-27 @ 10:03:55

Cajsa, handlar du hela tiden?! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0