söndag - 24 april

Hejsan!

Har nyss varit ute och cyklat med Stina, runt Mullsjön! Det var trevligt, hon pressade mig allt ;) det behöver jag! Vi tog även en paus vid sjön där hon lärde mig att fota ;)

Nu sitter jag ute i solen tillsammans med Bruce. Väntar på att Marie ska komma hit om en stund :)

Igår tävlade jag! Det var kul, faktiskt riktigt kul att orientera! Så himla härligt att springa i skogen!

Efter tävlingen åkte vi hem.. sen träffade jag Melinda och hennes sötnos! Det var kul att se hur mycket lillan har växt, hon är ju en stor tjej nu! På kvällen käkade vi lite mat, såg på film och snackade! :)

Imorgon kanske kusinerna kommer hit! Det vore grymtroligt :D

Stina o Johan åker dock hem imorgon.. lite tråkigt, men vi ses ju på måndag igen, när jag åker till Stockholm för att sedan flyga till London igen!

Ha det så bra :)
pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0