måndag - 12 december

Hallå

Här i London är inte allt som det ska längre. Igår upptäckte vi att både jag och Sam hade feber. Han hade även ont i benen och huvudet och fick därför åka till sjukhuset för att kontrollera att det inte var hjärnhinneinflamation. Men de fick åka hem på kvällen igen för troligen är det bara febern som spökar. Jag hade 39,2 grader och frös, men inte mer än så.. efter en natt med god sömn vaknade jag med 38,7 grader.. nu efter att ha tagit en tablett och sovit ca 1 timmar till så har jag 38,1 grader. Konstigt att febern inte går ner mer när jag äter medicin.

Men det blev alltså ingen skridskoåkning för oss igår.. trist men så kan det vara. Jag vill så gärna vara frisk så jag kan vara med barnen! Jättetråkigt att bara ligga i sängen när jag är i London liksom! Hoppas febern släpper under dagen!

Ha de bra!
pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0