onsdag - 28 december

God kväll :)

Igår tog vi det lugnt :) Jag och pappa åkte en sväng till Skövde på förmiddagen för att göra lite ärenden och då tänkte pappa bjuda på fika. Men då blev jag orolig för mig själv.. jag åt 2 ägg till frukost. Men det var svårt att ens äta dem, för jag klarade inte av de.. kände mig helt mätt fast jag inte ätit på många timmar(kvällen innan). Men jag tvingade i mig äggen. När vi skulle fika blev jag nästan bara äcklad av alla kakor och tog den minsta. Men jag åt bara halva och tog med resten hem till mamma :P Läskigt när jag inte kan påverka det själv..
Men idag var jag hungrig på riktigt :D längesen jag kände det nu! Att både huvudet och magen ville ha mat ;) det var nog för att hjälpte till att flytta några vi känner så jag gjorde av med det jag har/eller inte har i kroppen! Så jag åt mycket till lunch, härligt :)

På eftermiddagen igår besökte jag och Marie Louise. Vi gjorde inte så mycket. Pratade mest och försökte komma fram till vad vi ska göra på nyår.. blev dock inte så mycket bestämt :p någon som har idé??
Idag har vi då flyttat massa grejer! Det gick bra men nu är vi trötta :) Dock klantade jag mig förut.. jag satt i en fåtölj nere vid julgranen och pratade med mamma. Vips! så ramlade jag ner på golvet. Jag slog i rumpan men framförallt min armbåge :/ så det är lite ömt att böja och räta på armen men det hoppas jag inte är någon fara.. det går nog över snart :) Ingen här hemma var särskilt förvånade och bara skrattade åt mig.. :( 

Imorgon kommer Stina och Johan hit och då ska vi fira lite jul! :)

Pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0