söndag - 30 januari

God förmiddag
Igår var det lördag och jag tog bussen till Kensington! Där gjorde jag av med massa pengar, igen!
Jag köpte mig en mössa, som jag länge har pratat om att jag behövde köpa! Så det var bra :)
köpte också ett pannband ;)
Handlade självklart på H&M också..
Efter att jag handlat klart åkte jag till Hammersmith där jag jag träffade Emma :) Vi handlade lite till, på Primark. Sedan käkade vi burger innan vi åkte tillbaka till Barnes och såg på film hemma hos Emma. Hon skulle vara barnvakt.. när hon hade lagt barnen såg vi ännu en film och sedan gick jag hem :)
.
Idag ska jag jobba. Börjar om 1 timma. Föräldrarna ska med bebisen till sjukhuset och kolla så han mår bra :)
Senare, ikväll, får jag se vad som händer. Film i min säng lockar.. ;)
.
ha en bra dag!
pusssss
Stina
2011-01-30 @ 13:58:26

dina shoppingvanor börjar bli oroande!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0