the differences between two life..

Något jag har längtat efter som snart kommer att vara, är att ha alla mina tillhörigheter på ett och samma ställe. Just nu har jag ju delar av min garderob i Sverige, och en del här i London. Jag har två rum, ska bli så skönt att ha ett rum igen, mitt rum. Även om jag ska känna mig hemma här, och det gör jag, så blir det inte som att vara hemma. Hemma hos mamma och pappa är något speciellt. Här får jag äta vad jag vill i köket, men jag kan i alla fall inte göra det. Det är en konstig känsla.. det är mitt, men tillhör någon annan.
Jag ska ju kunna leva som jag gjort i Sverige, här. Men på något sätt går det ju inte. Jag bor i en annan familj och det går inte att ändra på det. Jag känner mig absolut som en del här, men det finns ju ändå en gräns för att jag inte tillhör deras familj.

Men snart ska jag hem till min riktiga familj. Få äta vad jag vill ur kylskåpet. Få baka när jag vill!!! Det ser jag fram emot! Kladdkaka ;) mums!
Men innan dess är det 6 nätter kvar att sova i denna säng, sen får jag min underbara säng tillbaka :D

Det var allt för nu!
Pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0