måndag - 25 juli

Hejsan!
Ja, nu är jag ju hemma i Sverige igen :) Skönt, men konstigt! Sitter inte alls mycket vid datorn nu för att jag njuter av tillvaron istället.

Jag är ju så lycklig för jag fick en kamera i present :D <3
Men lägger upp lite bilder från i lördags - när vi firade mig 20år! och även några från gårdagen hemma hos Louise!

Veronika!


Stina och Johan :)

Födelsedagsbarnet ;)


Älskade trollungen!


systrarna!


Restaurang Bryggan i söndags - Veronika, jag, Stina


Jessika!


Mys hos Louise igår:
Jag


Marie :)

Calle

Louise


Här kommer lite bilder från idag! Gick en promenad med Melinda och Julia!! :)




Hjo




Ha en bra dag ;D
pusssss
Jess
2011-08-04 @ 13:18:52
URL: http://kakstigen.wordpress.com

Fina bilder!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0