onsdag - 29 juni

Hej!

Inte skrivit på några dagarna nu.. vilket beror på att jag har haft noll energi! Jag har lite sjuk :/ och har jobbat!
Söndagen tillbringade jag här hemma.. tvättade, städade och kurerade mig.. Kände mig mest trött och lite förkyld. I måndags jobbade jag samt att jag blev mer förkyld. Igår, tisdag så sov jag jättedåligt. Det var sjuuuukt varmt på mitt rum, jag hade troligen även feber på natten. Så när det var dags att gå upp för att ta barnen till skolan var jag inte alls pigg. men jag gick upp och gjorde det jag skulle. Sedan gick jag och lade mig igen. Sov nästan 3 timmar! Sen var jag mycket fräschare. Men fortfarande hängig. Jättehostig. Igårkväll somnade jag vid halv tio och vaknade idag vid 7 :) undantag då jag gick upp vid 00 för att Z skrek på mig ;) hehe!
Men idag mår jag mycket bättre :D men inte bra ;) fortfarande förkyld och hostig, men känner mig inte alls febrig utan mycket piggare! Kroppen behöver sömn helt enkelt.

Idag började jag jobba 07.30. Efter frukosten tog Emma barnen till skolan medans jag städade och fixade här hemma. 

Idag bjuder jag på en bild på "alla" vi tjejer här i London ;) kommer sakna er!

idag är det ju onsdag, vilket betyder att ännu en vecka har gått i nedräkningen och det är endast 3 veckor kvar till hemflytt!
Ha det bra!
pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0