fredag - 23 september

Hej!! :)

Fredag idag, vilket betydde första tentan och sedan dags för VFU!! kul! Ännu roligare när jag fick godkänt på tentan!!! :D



Man gjorde tentan på en dator, kändes som ett körkortsprov. Det var såå läskigt att trycka på knappen för att se hur det gick.. men jag fixade det!! 87% rätt :) man skulle ha minst 80% rätt för att bli godkänd.

Jag har precis ätit lunch (som ner ser nedan). Pasta med kyckling,tomat och basilikasås! gott!



Nu ska jag bara invänta mamma som ska komma ner hit till mig! Vi ska sätta upp några tavlor, åka till några affärer och sedan ska vi hem till Hjo igen =)

Så det blir hejdå Jönköping för 3 veckor nu!! 

Pusssss
Jessika
2011-09-23 @ 13:42:26
URL: http://kakstigen.wordpress.com/

GRATTIS! Skönt att klara första tentan! Ha en trevlig helg!

Moster
2011-09-23 @ 14:10:47
URL: http://A

Kul att du klarade tentan! Grattis!! Och lycka till med praktiken... Vi kanske ses nästa helg! Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0