tisdag - 24 april

Hej!!
Usch vad dålig jag är på att blogga nu.. har kommit in i en sån period nu. I helgen var det tävlingar både lördag och söndag. Som ni såg på bilden jag la upp i helgen så var mamma med och hade hand om Hanna när vi andra sprang. Hon är så gullig! Hon har lärt sig att och vart jag och pappa har våra mobiltelefoner och letar genast på oss när vi kommer. Hon säger: mjauu! För hon vill se Bruce på bild ;) så sött!

Igår pluggade jag nästan hela dagen. På kvällen körde mamma ner mig, min cykel och min balklänning till Jönköping. Snällt av henne att jag slapp cykla tillbaka ;) Idag har jag varit i skolan hela dagen. På förmiddagen planerade jag och min grupp våran redovisning som vi ska ha på måndag nästa vecka och efter lunch hade vi litteraturseminarium! Skönt att ha det gjort :)

Igår fick vi veta resultatet på våran senaste inlämning också. Arbetet: Vem är jag? och jag fick ett glädjande besked : VG! Så nu får jag VG i denna kursen också! Skönt att det går bra i skolan nu :)

Jag har just ätit middag och ska strax slå mig till ro i soffan för att se på tv! Ha en trevlig kväll! 

Pusssss
Jessika
2012-04-26 @ 16:24:50
URL: http://kakstigen.wordpress.com

Grattis! Va duktig du är :) Och kul med sommarjobb inom hemtjänsten!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0