tisdag - 28 augusti

Hej :)

Nu måste jag skriva här! Jag får visa lite bilder från den senaste tiden först! Den 18 augusti hade vi 100års kalas hemma i Hjo. Huset fyller 100 år i år så det firade vi genom att bjuda in förredetta boende i huset. Det var ett lyckat kalas och alla verkade glada och nöjda!












Jag och min kära syster var ju på Kent också! Det får inte missas. Det var en mysig dag/kväll! 19 augusti, Sjöhistoriska, Stockholm












Förra veckan köpte jag ju mig en gitarr också!



Nu är skolan i alla fall igång som vanligt igen och det märks knappt att vi haft lov. Skillnaden är att jag i helgen jobbade och tjänade extra pengar! Det har ju inte hänt innan, och det gillar jag nu :D

Ha det toppen!
pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0