Fredag - 21 december

God kväll mina vänner :)

Sitter och kikar på Svenska hjätegalan med mamma och pappa. Galet vad fina insatser människor gör för andra!! :)

Igår var jag helt ledig från skolan. Men det blev en lunchdejt på stan med Marie! Det var mycket mysigt :) På kvällen kom Eric till mig! Dagen idag började vi med att se på julkalendern! Sen var det sista skoldagen före jul. Tycker det var allt för sent men bara att bita ihop.. Tidigare i eftermiddag åkte jag till Hjo. Pappa hämtade mig i Brandstorp så jag kom hem lite tidigare. 

Här får ni se min julgran :D


Men nu är jag i Hjo för att fira jul och mysa med familj och vänner! :)
Ha det så bra!
pusssss
Anonym
2012-12-21 @ 23:08:19

Fin gran Cajsa!

Anonym
2012-12-22 @ 11:15:13

Hur kom de till båten?

Svar: Sprak!!! Men det är inte så lätt att koncentrera sig alltid.. ;)
Cajsa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0