Lördag - 29 december

Hej på er!

Nu var det några dagar sedan jag skrev här! 1 vecka sedan. Sedan sist har vi firat jul och myst här hemma! På julafton var vi hos John och Angelica. På juldagen kom Stina och Johan hit. Det blev middag och julklappar =) På kvällen fick vi alla en glad överraskning med champange!! På onsdagen kom Larssons hit på kvällen. Det var kul, jag hade inte träffat Anna sedan första helgen i oktober!

Igår åkte jag till Jönköping och Eric kom till mig! Idag kom John och pappa med mat till oss och det blev en snabbvisit för dem i min lägenhet! Jag åkte sedan med dem hem till Hjo igen. Nu sitter jag här och gör inte särskilt mycket.

Imorgon ska jag jobba, natten till nyårsafton. Sen blir det dags att åka ner till Jönköping och Eric igen för nyårsfirande :)

Ha det bra så skriver jag nästa år igen!
PUSSSSS



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0