söndag - 26 februari

Hej! :)

Idag har det blivit en hel del förändringar i lägenheten!
Men först ska jag berätta att jag har blivit frisk! Igår hade vi som jag skrev gäster. Det var mycket trevligt! Idag tog vi det lugnt på morgonen. Underbara Bruce fyller 5 år idag!!! Så vi gav honom en liten present och jag kelade lite extra med honom ;)

När vi än en gång hade fyllt bilen med saker som jag skulle ha ner till Jönköping (det har vi gjort ett antal gånger nu.. undrar hur mycket saker jag har egentligen :O) så bar det av! Vi lämnade grejerna i lägenheten och hämtade min trasiga dammsugare och for iväg till IKEA & A6. Mamma och pappa beställde lite möbler till sig och jag inhandlade mig ett soffbord, förvaringslådor till förrådet, matlådor och en kruka! Vi bytte även ut min dammsugare och jag fick en ny likadan! Hoppas den håller bättre :) Jag köpte mig även en doppvärmare och 3 fiskar! Silver Molly. Jag hade redan spanat in mina mollysar så det blev ett lätt val när jag väl såg dem! När vi kom tillbaka till lägenheten fyllde vi akvariet med stenar, växter, vatten, pump och doppvärmare! Efter att jag och pappa tränat en runda var det dags för fiskarna att få simma ut i sitt nya hem! Nu verkar det faktiskt som de trivs ;) När vi hade monterat mina inköp och fikat så åkte mamma och pappa hem till Hjo igen! Jag är riktigt nöjd med dagens inköp =)





Eftersom jag skulle få plats med ett akvarium fick jag flytta om lite..
Min svarta Bennohylla fick byta plats! En tavla på Hammersmith bridge fick hamna på väggen=)



Vi satte upp en till tavla ovanför min soffa. Foton på kusiner och syskon! (den nedersta)



Och eftersom jag har akvariet på min kista fick det bli ett nytt soffbord! Även mattan är ny (Gekås)! Känns riktigt bra hittils! :)



Så, vad tycks om mina förändringar? :)

I morgon är det skola igen och jag är laddad för en ny kurs! Ikväll ska jag se på Så ska det låta och Wallander!
Ha det så bra så skriver jag snart igen :D
Pusssss



Jessika
2012-02-27 @ 10:28:53
URL: http://kakstigen.wordpress.com

Va fint du har fått det!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0