söndag - 29 januari

Hej!

Nu är jag tillbaka hemma i Jönköping efter en helg i Borås. I fredags städade jag lägenheten innan jag tog bussen mot Borås. När jag kom fram var det föreläsning och roliga lekar innan vi sov en sväng! Lördagen bestod av utbildning i Banläggning, steg 2. Vi hade sedan en kort paus innan det var dags att gå till Scandic för middag och ytterligare en föreläsning. David Andersson och Lena Eliasson pratade på om deras karriärer! Trötta gick vi sedan tillbaka till LBS, där vi bodde. Lekte lekar och hade skoj innan det blev några timmars sömn! Idag, söndag har vi planerat inför lägret (som är i juni). Efter kramring och hejdå så åkte jag med Lovisa till resecentrum för att åka buss tillbaka till Jönköping. Vi kom fram hela men trötta. Vi tog varsin buss hem från stan och nu sitter jag här i lägenheten :)  Jag har ätit mat och sett på "Så ska det låta"! Nu är det Wallander som gäller!

Imorogn ska jag till skolan igen. Blir nog roligt, vi ska göra grupparbeten. På onsdag ska jag till HJO :D

Ha det så bra!
pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0