söndag - 15 juli

Hej!

Igår var en riktigt bra dag! Jag gick upp vid 06 för att baka bröd till våra nattgäster. Jag och mamma fixade sedan en god frukost med mycket att välja på! Vid 9 hämtade Marie och David mig. Vi plockade sedan upp Louise och Calle innan vi for till Borås och djurparken! Efter några timmar vid djuren åt vi lunch på Knalleland. Det var en mysig utflykt! Men något jag kom underfund med under dagen var att jag mer än gärna vill åka på safari! Det är jobbigt att se alla djuren instängda i burar och inhängnader.. jag vill se dem fria!!

När vi var tillbaka i Hjo hämtade vi bara upp lite tjocka tröjor och inhandlade mat på Ica innan vi åkte till David. Där lastade vi släpet och åkte iväg med fyrhjulingen! Det var jättekul att åka på släpet :) Vi åkte till Lingonudden och vi hade tur att ingen annan var där! Vi tände en eld och grillade, sjöng, pratade och hade supertrevligt :) En kanon dag!!!!! Vi satt länge och jag var inte hemma förrän vid 03.. men varför avbryta något så trevligt?!



Pingvin!

Savannen!



Giraff :)
Marie och David


Björn!!
Bongo


Louise testar fyrhjulingen!

På väg till Lingonudden, Calle och Louise :)


Marie och jag!



David körde oss :)


Elden

Lingonudden!

Mys med sång vid elden :)





Marie och jag :)

Härliga bilder från en fin dag, kväll och natt!
TACK mina vänner :)

Nu ska jag följa med mamma ner till badet för hon ska simma! Ikväll/inatt blir det jobb igen!

GRATTIS TILL SANDRA IDAG!! Som fyller 22 år :) <3



pusssss


Sandra
2012-07-15 @ 14:54:46

Vilken härlig dag det låter som!! Tack goa du <3

Louise
2012-07-15 @ 23:56:28
URL: http://loollooo.blogg.se

Haha! Man ser ju att jag var bra på det där med fyrhjuling..kolla minen bara ;) Tack för en mysig dag!!! :D Nåt sånt får vi göra snart igen :)

Svar: du är så söt <3 det får vi absolut göra om!!
Cajsa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0