torsdag - 19 juli

God afton :)

Nu ligger jag i min säng och funderar över dagen. Den har varit bra :) Men först tänkte jag berätta kort om gårdagen. Jag, mamma och pappa åkte till Mullsjö och tillbringade dagen hos vänner där. Jag tog sedan tåget från Mullsjö till Falköping där vi firade Sandra som fyllde år i söndags. Hon bjöd på god mat och vin :) Min snälla pappa hämtade sedan hem mig!

Idag gick vi upp ganska tidigt och for iväg till Gränna. Vi köpte biljetter och tog färjan över till Visingsö. Där hyrde vi cyklar och tillbringade några timmar på dem och såg oss om på ön. Här kommer bilder..





























Det blev en hel del bilder.. orkar inte skriva text till dem så bilderna får tala för sig själva :)

Ikväll har jag gått en promenad med Louise! Ha det så bra så hörs vi :D
pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0