torsdag - 14 juni

Hej!

Idag var det tidigt upp för att åka till Lidköping med morfar. Allt gick bra där och han ska tillbaka på söndag för inläggning. Håller tummarna för att operationen går bra!! Efter det lagade jag mat till mig och mina föräldrar. Nu håller jag på att packa för i morgon åker jag till Nuntorp och O-CAMP. Mycket att tänka på så jag får med mig allt jag behöver kommande veckan. Kommer hem efter midsommar igen..

Ikväll ska jag träffa Marie en sväng. Möjligtvis ska vi ta oss en titt i torgets EM-torg. För att se vad det finns där! Men innan dess ska jag och Johan till hämta lampor, hos Morgan, till O-CAMPdiscot! I morgon blir det tidigt upp igen för att ta bussen vid 06.13 till Skövde. Jag och Anna ska köra sängar till Nuntorp..spännande!

Ledargänget!


Ni får ha det så bra så hörs vi :D Jag kanske tar med min dator..

PUSSSSS



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0