söndag - 27 maj

Hej!

I fredags åkte jag till Stenungsund. Där på stationen mötte Emma mig! Det var jättekul att träffa henne igen efter 10 månader! Vi träffades nästan varje dag i 11 månader och sedan dess ingen gång på 10 månader.. så det var dags ;) Vi handlade och ät mat innan vi åkte till Skärhamn. Emma tog körkort i torsdags så hon körde mig runt och visade jättefina platser ;) Efter skratt, prat och mys i båten sov vi sedan där.

Igår(lördag) åt vi frukost innan jag tog tåget mot Göteborg och Partille. Efter en dusch och uppfräschning var det dags för grillfest i Jennyhill. Min familj kom dit och många andra trevliga! Efter god mat och dryck, med lotterier och eurovision så sa jag hejdå till familjen och mamma fick sin morsdagspresent vid bilen. De åkte hem till Hjo medans jag la mig på en madrass och sov hos moster! Idag körde jag Jessikas bil till henne och vi gick en promenad. Jag tog sedan bussen hem och nu sitter jag i Jönköping igen. Det har varit en underbar helg med mycket skratt, glädje och underbart sällskap! :D

Stenungsund


Båten vi sov i!


Skärhamn

Skärhamn

Emma i Skärhamn

Skärhamn


Skärhamn

Stenungsund


Fredagsmys i båten!

Bästa vi :) <3


Emma :)


GRILLFEST

Stina och Jessika


Systrarna!


Angelica


Fisk!


Jessika!


Mamma :)


Mums!!


Bränna in blodet från köttet?!





Jag och Jessika :)


Angelica och jag! =)


Jag och Kenneth





Veronika


En trött Bosse vilar mot pappa ;)


Lotteridragning. Veronika och Erik


Stina vann pris!


Loren tog hem vinsten :)



Nu ska jag se på mästarnas mästare och sedan film! Ha det bra :)

PUSSSSS
Moster
2012-05-27 @ 23:04:07

Härliga bilder från en härlig helg!! Skönt att höra att du hittade till Jessika utan problem :) och att du kom "hem" till Jönköping igen. Plugga på med det sista i skolan så ses vi igen på fredag :))




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0