Måndag - 26 november

Hej vänner!
 
I fredags tog jag bussen till Linköping och där mötte Marie mig vid bussen! Efter lunch och lite kikande i affärer anslöt Louise och vi gick ytterligare i lite affärer! När vi kom hem till dem blev det hårfärgning för hela högen och för hela kvällen! Det tog tid att färga 3 hår ;)

Innan vi färgade skulle vi försöka ta kort på oss alla.. det var lättare sagt än gjort..



I lördags var vi en sväng på skolan för att se lite spex. Vi åt sedan lunch, vilade och plötsligt skulle vi iväg! Klockan går fort när man har roligt :) Vi åkte till Louises klasskompis där flera av hennes klasskompisar var! Efter lite förfestande gick vi till ett uteställe för studenter. En trevlig kväll =)






Igår åkte jag till Hjo efter att vi hade vaknat till liv! Eller rättare sagt med buss till Tidaholm och därifrån bil med mamma :) Idag har jag varit hemma hos katterna, pluggat, gjort saker på to-do list och tagit det lugnt! I morgon blir det jobb i Korsberga.

Ha det mysigt i regnet! Jag hoppas mamma och pappa kommer hem snart för det börjar bli ensamt i mörkret.. tur jag har B och Z!

PUSSSSS

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0