fredag - 26 oktober


God morgon :)

Igår brörjade jag dagen med att åka till Maxi med Johanna och Sara. Vi köpte oss godis - gaaalet billigt! Vi åkte sedan till skolan och mötte Agnes för att skriva klart våra hemtentor. Det gick sådär, men vi blev klara i alla fall. Gitarrlektionen stod näst på tur och jag fick lite egentid med läraren. Hon tyckte att jag ska vara stolt över mig själv och att jag har lärt mig massor :D kul att höra! 

Jag tog sedan bussen till Habo - byte till Brandstorp - sista biten bil med mamma! Efter lite kvällsmat och en kort stund med mamma och pappa cyklade jag till jobbet. Det blev en fnittrig och händelserik natt. Det blir nog så om man har varit vaken hela dagen och ska vara vaken hela natten.. Det blev en rivstart utanför brukarnas lägenhet, krock med möbler och till och med ett fall i en trappa! Men jag lever och har sovit 4 timmar nu så jag är redo för en fredag med mamma, Bruce, Maja och den stoooora godispåsen! :)

Medans jag har varit ifrån Hjo har mamma satt upp nya gardiner i köket! Finfint :)


Är han arg på mig tro ?! :S
 
 
Ha det så bra!
PUSSSSS
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0