Tisdag - 23 april

Hejsan!

Idag hade jag besök av Birgitta (HLK-lärare) som skulle se på när jag höll i en lektion. Det kändes helt okej. Lektionen blev ungefär som jag planerat och hon verkade tycka det var bra också :) Det var lite läskigt att någon inspekterade det man gjorde och bedömde hur jag var mot barnen, men det är ju bra att få veta också. I eftermiddag har jag jobbat på fritids. Dethar jag gjort tidigare i Korsberga men aldrig på detta fritidset. Det var faktiskt lite skillnad. Men det gick bra och jag är tacksam för lite extra pengar i maj :)

På fritids målade jag med tjejerna ;) Snyggt va? 

Så här ser det ut efter en dag när Bruce, Zeb och Maja varit ensamma...


Nu sitter jag hemma i sängen. Utanför blåser det massor!! När mamma kommer hem runt halv åtta ska jag nog gå en promenad för att få lite luft idag! Hade egentligen velat träna men eftersom jag var dålig igår är det bäst att ta det lugnt :)

Ha en bra tisdag!
Pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0