Torsdag - 25 april

Hej!

Igår började vi dagen med att gå ut och titta på hur naturen vårats under den senaste veckan! Det var en del vitsippor som slagit ut och det börjar bli vår på riktigt nu :)
Efter skolan åkte jag till Skövde och tandregleringen. Trådarna satt som de skulle, vilket jag visste.. men det gjorde mig några hundra kronor fattigare! Efteråt åkte jag till Esplanaden och kikade lite i affärer.

Idag har jag arbetat lite med bedömning i skolan. Två elever i taget fick komma till mig och försöka lösa en uppgift med Måns och Mia. Efter skolan planerade jag, Lotta och Ulrika kommande vecka, vilket gick jättefort eftersom det bara är tre skoldagar för barnen nästa vecka. Vi kom därför in på veckan därpå, som är min sista vecka och den består och bara av tre skoldagar. Jag har alltså bara imorgon och sen 6 dagar till kvar! Tiden går fort och jag är jättenöjd med min placering i Draken :) Dock är det tråkigt att vara ifrån Eric så här mycket! MEN imorgon kommer han äntligen till Hjo och jag får träffa honom igen :D Jag ser verkligen fram emot helgen och jag tror den kommer bli toppen!!

Nu ska jag städa huset och det ska fixas massor här hemma för imorgon kommer Hanna, Ania och Urban! Stina kommer också och självklart Eric :) Så det blir fult hus i helgen!!

Ha det bäst!
pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0