Onsdag - 21 augusti

Hej på er :)


Nu är skolan igång och vardagen ska få lite rutiner i vårat hem. Dock är jag ledig idag. Efter att jag hade jobbat min natt i Hjo i torsdags åkte jag med bilen ner till Jönköping igen. I fredags kom Anna och Ellen på besök och vi fick en fin inflyttningspresent!! :) På kvällen blev det tacomys med sambon!
 
I lördags var det dags för sommarfest. Eric drog redan innan lunch men jag slappade en stund extra hemma. På eftermiddagen åkte jag ut till logen där festen skulle va. Efter ombyte, lite fixande så började fler "trilla" in. 
Under festen var det 70-tals tema och det gick alla in för! Det var en lyckad fest med mycket glädje :)





 
I söndags vaknade vi sakta men säkert upp i logen. Vi var 6 st som återstod på festen.. Efter frukost, städande och tillnyktrande så kunde vi åka hemåt. Det blev pizza till middag och dagen var rätt lugn för min och Erics del.
Men på eftermiddagen träffade vi Ida en sväng för att visa den nya studenten runt vid skolan och så :)

Igår var det Blodomloppet på kvällen. Både jag och Eric sprang. Det var roligt och nu hoppas jag att både jag och Eric får mer energi till att träna!!

Ikväll kommer Sara hit och senare ska vi till Akademien :)

Ha en bra onsdag!
Pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0