Tisdag - 13 augusti

Hej :)
 
Kom på att det är dags att blogga igen. Va dålig jag blivit på det nu.. men det går ju i perioder!
Eric är på jobbet och jag slappar på hög nivå här hemma. Igår städade jag hela lägenheten medans E jobbade så idag får jag faktiskt slappa. Jag tänkte hinna med en promenad i regnet innan han kommer hem dock :)

Imorgon ska jag till Hjo igen för att jobba. Det är bara en enkelnatt, ovanligt så får se hur det blir :) kommer antagligen inte bli mängder av sömn de närmaste dygnen! En natt klarar man väl att strunta i sömn..?! ;)
 
Tänkte visa lite hur vi har det här hemma! Såg dock nu att det bara står en stol vid bordet, vi har faktiskt två ;)

 
 
 
 
 
Igår fick vi även hem våra nya ryggsäckar! Jag hade beställt mig en liten och Eric en stor, perfekt till Australien :D
 
Ha det bra!
pusssss
 
Moster
2013-08-13 @ 18:36:37

Va' fint ni har fått det :) vi får se till att komma på besök nån gång 😍




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0