Söndag - 20 januari

Hej vännerna :)

I fredags tog jag och Eric tåget till Skövde. Där mötte mamma och pappa upp oss. Vi såg på bio, Wallander! Eric fick sedan följa med till fina Hjo för första gången! :) Igår, lördag gick vi en promenad genom Hjo med Maja! Kameran var självklart med ut i det fina vädret! På kvällen kom Louise och Calle på besök. Jag klippte då Erics hår!! Med Louise som assistent ;) Jag kan ju säga att det var första gången jag klippte en kille och det kunde ha blivit bättre.. men han blev fin i alla fall!! :) Idag var vi på fika hos Melinda, Julia och David! Vi gick sedan till pulkabacken en sväng så Julia fick leka av sig :) En mysig förmiddag! Nu ikväll har jag och Eric återvänt till Jönköping/Huskvarna! 

Eric lyckades vinna både Zebs och Majas hjärta direkt!









 


FÖRE                    EFTER


Ha en bra söndagskväll!!
PUSSSSS



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0