söndag - 27 januari

God morgon!

Jag ligger i sängen hemma i Hjo och tänkte blogga från mobilen var längesen jag gjorde det ;)
veckan rullade på i Jönköping. Det var skola på dagarna och träffa Eric på kvällen! :) Vi har nu sett tre Sawfilmer och frågan är om jag vågar se fler..

I fredags åkte jag med John till Hjo! smidigt nu när han kör förbi Jönköping! Jag jobbade sedan natten mellan fredag och lördag.Jag körde ensam och det gick braaa! så nu vet jag verkligen att jag fixar det på egen hand :) nästa helg blir det dags igen.

när jag hade slumrat i tre timmar åkte jag och mamma till Högaliden och åkte skidor! det var härligt!! :)
igårkväll kom Angelica, John och Maja för att fira Johns och pappas födelsedagar. pappa fyllde ju igår :) men han är sjuk så det blev ingen tårta ..




idag blir det troligen en sväng på skidorna igen och imorgon ska jag tillbaka till Jönköping!

ha det bäst!
pusssss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0