Måndag - 24 juni

Hej mina vänner!

Jag har hunnit med att fira midsommar i Mariestad och tillbringa två nätter i Jönköping innan jag nu är tillbaka i Hjo igen. Det var en mycket lyckad midsommar med sol, lek, orientering, skratt och mycket annat :)
I lördags åkte jag hem till Jönköping och på perrongen stod Eric och väntade! Lördagskvällen fick en oväntad vändning när vi fick åka till akuten med mitt ben (övriga kroppen följde också med..). Tur jag har en sambo med bil! Det blev titt av både sköterska och läkare. Efter ett besök på jourcentralen igår har jag nu fått en remiss till hud på Ryhov. Får se hur detta slutar. Det är ett obehagligt sår vid mitt födelsemärke..

Nu är jag i Hjo igen för att jobba mina första arbetspass för denna sommaren! Det är längesedan jag jobbade nu så det är säkert en hel del förändringar och nya brukare att besöka. Blir spännande. Bara jag orkar vara vaken..
 
Bäst jag sover en stund nu! 
Ha det bra :) bilder från midsommar kommer en annan dag :)
pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0