Måndag - 25 mars

Hej vännerna :D

Ny vecka och jag är åter i Jönköping. Igår var jag, mamma och pappa hos Söhrmans och hälsade på dem och deras lamm! Märta var busig som vanligt och Bertil hade växt som bara den!!!




Idag har allt blivit klart med lägenheten så nu får ni veta som inte vet. Jag har alltså sagt upp min lägenhet och skrivit kontrakt på en ny :) Ska bli toppen att få bo i centrum och kunna gå/cykla till skola och Friskis! :) Något annat väldigt bra är att slippa sova själv <3

Ikväll ska jag hem till Eric och det ska bli hur bra som helst! Jag längtar efter honom :) Det ryktas om att han ska bjuda på våfflor också!

Annars består veckan av plugg och tenta på onsdag. Jag ska jobba under påskhelgen och tjäna massa med bra pengar till att betala dubbla hyror.. ;)

Ha det så bra!
pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0